2012. június 6. szerda

A COCA-COLA ÉS A SPORT 2012-BEN

A The Coca-Cola Company idén is a világ leginkább kedvelt sporteseményeit támogatja: az idén jubiláló XXX. nyári olimpiai játékokat és az UEFA 2012 címet viselő futball Európa Bajnokság.

A Coca-Cola és a londoni Olimpia

Az idei játékokon 10 másik világcég mellett a Coca-Cola (továbbiakban C-C) ismét főtámogatóként áll a világ sportja mögé. Világszerte akciókat, nyereményjátékokat szervez az ötkarikás eseménnyel kapcsolatban. Ahogy azt illik ezt külön design és limitált kiadású csomagolások is követik. Idén valószínűleg a londoni helyszínnek köszönhetően egy angliai dizájner cég az MWM Graphics és az  ATTIK kommunikációs ügynökség nyerte el a megtisztelő címet és készíthették közösen a kreatívokat a C-C-nak.

Íme az olimpiás dobozos kólák látványterve:

Így festenek majd a kis alu-üveges kólák az Olimpia idején:

És a plasztik félliteresek is kapnak egy kis színcsíkot a papírszalagjukra:

 ”A zene, az marha jó”

Mi az, ami egy olimpiai eredményhirdetésről elengedhetetlen kellék az aranyérmen és az országzászlón kívül?

Hát a himnusz!

C-C-éknál olyan komolyan veszik a dolgokat, hogy saját zenével, himnusszal tisztelegnek az Játékok előtt. Mivel nem szerették volna a véletlenre bízni, ezért olyan neves muzsikusokat kértek fel a zene szerzésére, mint Katy B és a 2008-ban Grammy Díjat nyert angol úriember, Mark Ronson. A zeneszám az Anywhere in the World címet viseli.

Május közepén egy nagyszabású londoni koncerten mutatták be az olimpiás számot (lásd videó) a Move to the beat kampány keretében. A cél az volt, hogy a sportot és zenét egybe gyúrják és ezzel ösztönözzék a fiatalokat a sportolásra. Ez a mottója a Move to the beat-nek is egyben.

A foci EB sem marad ki

Az olaszországi leányvállalat teljes mell- és dobozszélességgel a Squadra Azzura-t támogatja a nyáron. A most pénteken startoló kontinens viadal alkalmából limitált kiadású, ITALIA feliratot formázó dobozos kólákat dobott a piacra, amelyek június végéig, illetve utána a készlet erejéig kaphatók a “Csizma” teljes területén.

A cég igen bizakodó az olasz focicsapat sikerét illetően, ugyanis 6.000.000 dobozos üdítő került forgalomba a limitált kiadásból. És ha ez még nem lenne elég, a fanatikusok a műanyagpalackok között is találhatnak kedvükre való újdonságot: az egyébként fekete, fehér és piros színben pompázó Coca-Cola Zero műanyag palackok is átvedlenek az eb idejére:
„Az új csomagolást a mozgás öröme és szabadsága ihlette. Ezekkel a színes fémdobozokkal és palackokkal is szeretnénk hozzájárulni a barátokkal és a családdal töltött jó hangulatú estékhez” – mondta Maurizio Pettorino, a Coca-Cola Olaszország marketing vezetője.

 

Rendelj
inkább
telefonon,
hogy
biztosra menj! ;-)

36 20 / 353 17 07

Vissza az oldalra

Szeszesitalaink fogyasztását
18 éven aluliak számára
nem ajánljuk!

Elmúltam 18 éves

Vásárolj ingyen, add meg az email címed és
nyerd vissza a rendelésed összegét!