2012. február 6. hétfő

Kiemelkedő évet zárt a Hell Energy

Magyarország piacvezető energiaital-gyártója egy különlegesen ütős termékkel ünnepli sikereit

Eladott darabszám tekintetében 23,8 százalékos, rekord piaci részesedést ért el a HELL márka 2011 decemberében, amely éppen a kétszerese a 2010 decemberi piacrészének (11.9%), derül ki a legfrissebb AC Nielsen kiskereskedelmi kutatásból. Az önmagáért beszélő eredményt egy különleges, új termék piacra dobásával ünnepli az évek óta piacvezető pozíciót birtokló hazai gyártó: a magyar választék legerősebb energiaitalát – a HELL STRONG termékcsaládot – hozta forgalomba, amely 20 százalékkal több koffeint tartalmaz, mint a jelenleg kapható koffeines energiaitalok nagy része.

Az AC Nielsen riportjából kiderül, hogy 2011 decemberében négy nagy múltú és nevű konkurens márka összesített eladásánál is többet harapott egyedül a piacból a HELL ENERGY Magyarország Kft. Darab alapú saját értékesítési adatai alapján pedig egy év alatt 34 százalékkal sikerült növelnie magyarországi eladásait. A kimagasló eredményeket a portfólió bővítésével ünnepli az ördögfejes energiaital-gyártó: a piacon egyedülálló, 20 százalékkal magasabb koffeintartalmú Hell Strong kiemelten magas élénkítő hatását extrém, megfeszített koncentrációt követelő igénybevétel esetén ajánlja a gyártó. A magyar piac legütősebb energiaitala a korábbi 32 mg/100 ml helyett 38,4mg/100ml koffeint tartalmaz majd, így intenzív frissítő erővel szolgál, amely pont akkor hat, amikor a legnagyobb szükség van rá. Nem véletlen, hogy ajánlott fogyasztási mennyisége napi egy doboz. A hazai piac legerősebb energiaitalának receptúrájában két új összetevő – az inositol és a glükuronolakton – egészíti ki a koffein élénkítő hatását. Az inositol az agy és a vese működéséhez elengedhetetlen – a glükózhoz hasonló – vegyület, míg a glükoronolakton olyan szénhidrát, amely az emberi testben a méregtelenítési folyamatokban vesz részt.

A +20% koffenint tartalmazó Hell Strong a közkedvelt tutti-frutti ízvilágot két gyümölcsös ízzel dobja fel, az egyik a már tavaly nyár óta ismert, és igen nagy sikert arató piros szőlő – tutti-frutti kombináció, a másik egy teljesen egyedi, új ízvilág, amelyben a megszokott tutti-fruttit az alma üdítő aromája egészít ki.

A piacvezető Hell márka stratégiájának fontos pillére az innováció. Tavaly szeptemberben egy hosszú és költséges termékfejlesztés eredményeként dobta piacra a Hell New Generation-t, amely elsőként nyújt széles körben elérhető, egészségesebb alternatívát az energiaitalok kedvelőinek, ugyanis természetes összetevőkkel – mate teával és teobrominnal – élénkít. A Hell Energy a változatos portfolió kialakításával a fogyasztói igények minél szélesebb spektrumát kívánja kielégíteni.

A Hell termékeinek új összetevői

Inositol:
A glükózhoz hasonló, az agy és a vese működéséhez is szükséges vegyület. Hiánya koncentrációs zavarokat, fáradékonyságot és csökkent fizikai aktivitást eredményezhet.
Az inozitol egy lipotropikus, azaz zsírégető hatású anyag, segíti a zsír- és szénhidrát anyagcserét, a kalcium megfelelő felhasználást. Az inozitol elégtelen szintje zsírfelhalmozást okoz a májban, kedvezőtlenül befolyásolja az idegrendszer működését. Segíti a koleszterinszintet csökkentetni. Elősegíti, hogy a haj egészséges maradjon, meggátolja kihullását.  Segítségével megelőzhető az ekcéma. Közreműködik a szervezet zsírjainak újraelosztásában.

Az Inozitol hiánya a következő tüneteket okozhatja: idegi károsodások, fáradékonyság, koncentrálási zavarok, csökkent fizikai teljesítőképesség.  Cukorbetegségben szenvedőknél nagyobb arányban mutatható ki inozitvesztés.

Az Inozitol megtalálható számos ételben, mint a gyümölcsök, bab, magvak, és diófélék.  Jelenleg nincs ismert mellékhatása, és biztonságosnak tekinthető.

Glükoronolakton:
A glükuronolakton tulajdonképpen egy szénhidrátszerűség. Előfordul az emberi testben is, részt vesz a  méregtelenítési folyamatban, ugyanis segít a méreganyagok kiürítésében.  Élelmiszerekben is megtalálható,  például gabonafélékben és vörösborban.

HELL energiaital:

A HELL Energy Drink az alig több mint két évtizedes múltra visszatekintő és dinamikusan fejlődő energiaital kategória szemtelenül fiatal szereplője. A márka és a termék 2006-ban született, először Magyarországon került bevezetésre, de exportstratégiájának köszönhetően ma már a világ 28 országában elérhető. Magyarország piacvezető energiaitala 2008-ban nagy sikerrel vett részt a párizsi SIAL, a kölni ANUGA és a moszkvai WORLD FOOD kiállításokon. A moszkvai rendezvényen elnyerte a „Legjobb új piacra lépő termék” és a „Legjobb energiaital” díjat. A márka aktív támogatója az autó-motor sportoknak, és a társadalmi felelősségvállalás is vállalati magatartásának egyik fontos pillére.

HELL energy cégcsoport

A HELL márka tulajdonosa a száz százalékos magyar tulajdonban álló HELL Energy Magyarország Kft. A magyarországi központ mellett 3 kontinensen rendelkezik irodákkal, önálló értékesítési, illetve logisztikai rendszerekkel, így Romániában, az Egyesült Királyságban, Lengyelországban, Spanyolországban, Szerbiában, Ukrajnában, Oroszországban, Új-Zélandon vagy Hong Kongban. A cég fő tevékenysége az energiaital gyártás és forgalmazás.

Forrás

 

Rendelj
inkább
telefonon,
hogy
biztosra menj! ;-)

36 20 / 353 17 07

Vissza az oldalra

Szeszesitalaink fogyasztását
18 éven aluliak számára
nem ajánljuk!

Elmúltam 18 éves

Vásárolj ingyen, add meg az email címed és
nyerd vissza a rendelésed összegét!