2012. január 30. hétfő

Így bulizunk mi

A Somersby Buli GPS felméréséből kiderült, hogy a fiatalok egyre tudatosabban döntik el, hogy hol és milyen italt fogyasztva töltik el szabadidejüket.

A húszas és harmincas éveik elején járó fiatalok főleg bulikon és koncerteken fogyasztanak alkoholt, otthon csak minden ötödik válaszadó iszik rendszeresen – derül ki a decemberben, több mint 3200 fő bevonásával készített Buli GPS felmérésből, amely a Somersby közösségi oldalán futott. Ez a generáció tudatosan dönt egy-egy szórakozóhely mellett, hiszen a kérdőívet kitöltők 55%-a az adott hely hangulatát jelölte meg elsőszámú szempontnak. Minél fiatalabb valaki, annál fontosabb, hogy a barátok is kedvelik-e az adott vendéglátóhelyet, illetve hogy milyen a zenei kínálat.

Az italválasztást nemcsak a helyszín, hanem az ízlés és az éppen aktuális hangulat is befolyásolja. A válaszokból kiderül, hogy viszonylag kevesen (14%) vannak azok, akik elsősorban a környezetükre hagyatkozva rendelnek alkoholt. Kétszer ekkora (29%) a konzervatívok tábora: ők szeretik mindig ugyanazt inni a bulikon, általában sört vagy bort. Legtöbben (56%) pedig a kísérletezők vannak, akik szívesen és rendszeresen próbálnak ki új ízeket.

 

Az ízvilág területén a válaszadók közel kétharmada a lágyabb, gyümölcsösebb ízeket részesíti előnyben. Nem csupán a házon kívüli, hanem az otthoni alkoholfogyasztás során is egyre inkább jellemző ez a tendencia. Az újdonságra nyitott, és a – hazai piacon tavaly óta kapható – cidert ismerő válaszadók fele választja ezt a leggyakrabban, ha otthon szeretne meginni valamit. Minden negyedik ember dönt valamilyen bor mellett, illetve minden hatodik bont sört az otthonában. A legkisebb tábort (8%) azok alkotják, akik főleg töményebb italokat választanak házibulizáshoz.

Csomagolás terén több mint 70% feletti azok aránya, akiknek fontos, hogy egyedi és a tartalommal összhangban lévő üveget tartsanak a kezükben.

Nők kontra férfiak:

  • Ha otthoni fogyasztásról van szó, akkor csak a nők 10%-a választja a sört.
  • A nőknél a hely hangulata, a férfiaknál a kedvenc ital forgalmazása fontosabb.
  • A nők az átlagnál is jobban kedvelik a lágy, gyümölcsös ízeket, míg a férfiak között több az új ízeket bevállaló, és a karakteres ízeket kedvelő.
  • A nők között a pubokban is magasabb a borozók, míg a férfiak között a sörözők aránya.

(forrás: marketinginfo.hu)

Kedvet kaptál egy jéghideg ciderhez?
Rendeld most kedvencedet a vadiúj webshopunkon keresztül!

Kattints IDE!

 

Rendelj
inkább
telefonon,
hogy
biztosra menj! ;-)

36 20 / 353 17 07

Vissza az oldalra

Szeszesitalaink fogyasztását
18 éven aluliak számára
nem ajánljuk!

Elmúltam 18 éves

Vásárolj ingyen, add meg az email címed és
nyerd vissza a rendelésed összegét!