2012. január 3. kedd

Arany Ászok Amatőr Fociklub – egy mintaértékű kezdeményezés

Mintaértékű CSR Projekt kategóriában díjnyertes a Dreher Sörgyárak Zrt. Arany Ászok Amatőr Fociklub programja az MPRSZ CSR Best Practice 2010 pályázat szakmai zsűri értékelése szerint.

Ötödik alkalommal osztotta ki CSR Best Practice díjait a Magyar PR és Reklámszövetség azoknak a vállalatoknak, amelyek elkötelezetten, hitelesen, érintettjeiket bevonva nem csak gazdaságilag, de társadalmilag is elismerten működnek. A Dreher Sörgyárak idén ismét elismerésben részesült.

aafoci1.jpg
A Dreher Sörgyárak egyik zászlóshajó márkájának, az Arany Ászoknak 2009-ben indult az a hároméves együttműködése azzal a céllal, hogy támogassa az amatőr focicsapatokat, elismerni az egyéni és csapatteljesítményt, építeni a közösségi összetartozást. A csapatok számára a mérkőzéseken elengedhetetlen felszereléseket biztosították, melyre különben a csapatoknak saját erőforrásból nem futotta volna.2009-ben, a program indulásának évében a Dreher Sörgyárak 885 csapatot ért el, majd az „öregfiúkon” keresztül további 527 csapatot sikerült bevonni.

2010-ben már 5 amatőr megyei bajnokságot és 10 kispályás bajnokságot és több amatőr tornát szponzorált a márka. A programba bevont csapatok száma 2010 végére 1403-ra emelkedett, mely azt jelenti, hogy a magyar amatőr futballpaletta 20 000 játékosát és közel 1,5 millió szurkolót, sportkövetőt sikerült bevonni 17 megyében. Így valódi Arany Ászok Amatőr Fociklub jött létre.

aafoci2.jpg
A program fővédnöke Dárdai Pál magyar válogatott labdarúgó volt: „Én is nagy örömmel csatlakoztam az Arany Ászok egyedülálló kezdeményezéséhez, amely által több, mint  1000 amatőr csapat jutott értékes támogatáshoz. Jó látni, hogy újra nő a magyar foci iránti érdeklődés, a szeretet és végre van valaki, aki felkarolja a magyar amatőr focit.”  – nyilatkozta a népszerű focista.Köztudott, hogy a futball Magyarország egyik legnépszerűbb sportja, nemcsak profi, hanem amatőr szinten is.

Minden városnak van legalább egy, amatőr focibajnokságban szereplő lelkes csapata, helyi szurkolótáborral, akiknek a heti társadalmi esemény a meccsre való kilátogatás és az azt követő baráti összejövetel. „A helyi közösségek számára igazi összetartó erővel bír a csapatok egy-egy meccse, így nemcsak a játékosok, hanem a szurkolok is részesülnek a sikerből, az összetartozás érzéséből.

A lelkesedés mellett azonban ezeknek a csapatoknak jellemzően semmijük nincs, minimális támogatásból működnek, a fennmaradásért küzdenek, holott az amatőr futball több ezer, mindennap keményen dolgozó ember közkedvelt kikapcsolódása. Az ő sporttevékenységük támogatását kívántuk felkarolni, ahelyett, hogy egy nagy profi bajnokságban szereplő csapatot emeltünk volna ki.” – hangsúlyozta Kovács Ágnes, az Arany Ászok márkamenedzsere.

aafoci3.jpg

„Büszkék vagyunk a CSR Best Practice díjra, hiszen már tavaly is elismerést kapott a Felelős Alkoholfogyasztás Programunk, továbbá környezetvédelmi és etikai tevékenységünk is több helyen díjat érdemelt már – ezek az elismerések pedig munkatársaink számára visszaigazolást jelentenek, miszerint mások számára is látható és példaértékű erőfeszítésük, elkötelezettségük és munkájuk.” – tette hozzá Fertetics Mandy, a Dreher Sörgyárak vállalati kapcsolatok és fenntartható fejlődés vezetője.

 

Rendelj
inkább
telefonon,
hogy
biztosra menj! ;-)

36 20 / 353 17 07

Vissza az oldalra

Szeszesitalaink fogyasztását
18 éven aluliak számára
nem ajánljuk!

Elmúltam 18 éves

Vásárolj ingyen, add meg az email címed és
nyerd vissza a rendelésed összegét!